مطالب جالب و خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مطالب جالب و خنده دار

1- به اینایی که تو زندگی همش فیلم بازی میکنن هم باید به جای سیمرغ بلورین سیمرغ دروغین بدن

 

2- به آقاهه میگم، راهنمای راست زدی پیچیدی چپ، یه هو زدی رو ترمز، الانم دوبله پارک کردی. میگه شما معلمی؟ میگم با توجه به شرایط شما، بیشتر چوپانم.

 

3- دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده نباشین؛ هم کمبود ویتامین D داره هم شب کوری داره و هم احتمالا کچله.

 

4- رئیس کارخونه بیسکوییت مادر اندازه مادر حق به گردن همه داره و موقع نفرین کردن میتونه بگه بیسکوئیستمو حلالت نمیکنم 

 

5- شما سالاد شیرازی درست کن بهش سس سفید بزن و پنیر پیتزا بربریم بنداز زیرش میشه پیتزا سبزیجات ویژه ایتالیایی میتونی سی تومن بکنی تو پاچه بقیه 

 

6- یه جور میگن ایران از المپیک جا موند انگا قرار بود قهرمان بشه، ایران بزرگترین افتخار فوتبالی دهه اخیرش پنالتی بود که جلو آرژانتین نگرفتن براش.

 

7- دقت کردین تو ونیز ایتالیا همه زندگیا نقش بر آبه؟ 

 

8- بان کی‌مون خیلی وقته ابراز نگرانی نکرده، نگرانش شدم 

 

9- زندگی بدون عشق یعنی شلوار کردی بدون کش
اصلا پست عاشقونه به من نیومده. 

 

10- همه شب در نظرم موی پریشان تو بود یک کمی شانه بزن، سکته زدم نیمه شبی! 

 

11- من تصمیم گرفتم تو زندگی خودم دخالت نکنم بقیه هستن زحمتشو میکشن 

 

12- یه سلامم بکنیم به اونایی که فرت و فرت دستشون اشتباه میخوره رو صفحه گوشیشونو صدا میفرستن.
سلام افلیج 

 

13- امشب 2 دقیقه رفتم تو بالکن 100 تا تلسکوپو دوربین روم زوم کردن! ماه ندیده ها! 

 

14- گفتم غم تو دارم، گفتا برو کصافت گفتم که مال ِ من شو، گفتا با این قیافت؟
کلاً آدمِ بی شعوریه هر چی میگم فحش میده 

 

15- شیر و رفیقاش داشتن خوش میگذروندن یه دفه شیر ساعتشو نگاه میکنه میگه ای وای ساعت 11 شد باید برم زنم خونه منتظره.
گاو پوزخندی میزنه میگه زن ذلیلو نیگا ادعاتم میشه که سلطان جنگلی؟!!!
شیر لبخند تلخی میزنه میگه توی خونه یه شیر منتظرمه، نه یه گاو!!!
به سلامتی همه ی اونایی که یه شیر تو زندگیشون دارن
و به سلامتی همه ی اون اسکلایی که فکر میکنن شیر و گاو حرف میزنن..! 

 

16- من انقدر توی زندگی زمین خوردم میترسم به جرم زمین خواری دستگیرم کنن آخرش 

 

17- نوشته های داخل باشگاه های ورزشی در جهان:
روسیه: هیچ انسانی مادرزاد قهرمان نبوده است
آمریکا: انسان مرده انسانی است مه ورزش نمیکند
آلمان: سربازان ما با ورزش کردن دیگر نیازی به سلاح ندارد
ایران: باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال وسایل گمشده شما ندارد! 

 

18- یکی از مهم ترین عوامل کچلی، فکر کردن به حرفاییه که باید تو دعوا میزدی و نزدی 

 

19- ﺩﯾﻮﺍﺭ بعضی ﺁﭘﺎﺭﺗﻤﺎﻥ ﻫﺎ یه ﺟﻮﺭﯾﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﻣﯽﮐﻨﻪ ماﻝ ﻣﺎ ﻋﻮﺽ ﻣﯽﺷﻪ 

 

20- هممون یه مشت رفیق داریم که خیلی جیگرن. اونایی که کلاه قرمزی نگاه میکنن میدونن چی میگم 

 

21- انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه بزرگ نمیکنند چون از بزرگی کوچک امروزشان فردایی کوچکتر از بزرگی دیروز خواهند ساخت..»
منم نفهمیدم منظورشو! ولی با کلاس بود…

 

22- مراحل زندگیه من و ترس از اشخاص
2 سالگی: عباس عاغا
4 سالگی: عمو بیا آمپول بزن
6 سالگی: نمکی
10 سالگی: بچه دزد
15 سالگی: تاریکی
17 سالگی: جن
25 سالگی: تموم شدن حجم اینترنت . . .  

 

23- با این همه تنبلی که ملت دارن، مطمئنم اگه انتخابات مجلس رو هم از طریق اس‌ام‌اس برگزار کنن، میزان مشارکت به 98 درصد میرسه! 

 

24- عرق نعنا از خانواده همون عرق هاست..!!!
ولی اونا رفتن پی رفیق بازی  این نشست پای درس و مشقش، متخصص معده شده 

 

25- تو پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و افتاد زمین.. سریع رفتم بلندش کردم و گفتم: واقعا عذرخواهى میکنم!
وقتى دستشو گرفتم دیدم طرف مانکن جلوى مغازه است. اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه!
بهش گفتم: خنده داره؟خب من فکر کردم آدمه! اما یارو چیزى نگفت!
خوب که دقت کردم دیدم اونم یه مانکن دیگست! خیلی حالم بده.. قرصام کجاست؟ 

 

26- نمیدونم چه اصراریه ادمای کوتاه قد برن بدنسازی مث کلمن بشن!

 

27- هیچ وقت نفهمیدم چرا وقتی کمک لازم دارم هیچکی نیس ولی تا دست تو دماغم میکنم یهو از زیر زمینم یکی درمیاد نیگام میکنه 

 

28- هنوزم که هنوزه هرکی زنگ بزنه خونم بگه زنگ زدم تلفنتون اشغال بود بابام میگه بچه ها تو اینترنت بودن 

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , پیامک , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: مطالب جالب و خنده دار , جوک , جوک های جدید و بامزه , مطالب جالب , جوک های زیبا , جوک های خنده دار , جوک های جدید , جوک های فیسبوکی , لطیفه , لطیفه های زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 1603
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pj
ت : شنبه 1 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1394/12/12/3 - - گفته است :
هرگز به آدمهای مهربان زخم نزنید
چون گوشه قلب خدا زخمی میشود...
آدمهای مهربان در مقابل خوبی های یکطرفه هرگز احساس حماقت نمی کنند
چون خوب بودن برای آنها عادت شده
آدمهای مهربان از سر احتیاج مهربان نیستند
آنها دنیا راکوچکتر ازآن میبینند که بدی کنند...
آدمهای مهربان خود انتخاب کرده اند که نبینند نشنوند و به روی خود نیاورند نه اینکه نفهمند...
هزاران فریاد پشت سکوت آدمهای مهربان هست
سکوتشان را به پای بی عیب بودن خود نگذارید
مهربان باشید با مهربانان...
پاسخ:خیلی زیبا بود . ممنون

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1394/12/12/3 - - گفته است :
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند....

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت .....

به رقص درآیی.....

قصه عشق ، انسان بودن ماست....

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست

سرت را بالا بگیر ولبخند بزن

فهمیدن احســاس

کار هر آدمی نیست...!

"شـاملو
پاسخ:مرسی

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1394/12/12/3 - - گفته است :
دلم برای بادبادکها تنگ است
برای رنگ و ترانه و لبخند
برای کوچه های بلند دزاشیب
که پر می شد از خنده های کودکانه مان
و لبریز می شدیم از زندگی
بی آنکه در جستجوی معنایش باشیم...
دلم برای شادی های بی دلیل
برای آن پنجشنبه ها که چه سرخوشانه
به سوی خانه می دویدیم
و به استقبال خستگی هامان می آمد
تنگ است...
کجاست آن دیوار کودکی
که آسان همه غمها را به او بسپرم
و شادمانه دوباره متولد شوم؟
دلم برای آن روزها تنگ است
برای روزهای رنگ و ترانه و لبخند
برای بادبادکهایم
که نمی دانم کجا و چه هنگام
از دستانم رها شد
و همه رویاهایم را با خود برد
من را اسیر زمین کرد
و تبعید من از آن روز آغاز شد...
بادبادکهای من، دوباره بازگردید
و مرا با خود ببرید
می خواهم با شما همسفر شوم
دلم برای بادبادکها تنگ است...
پاسخ:ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی